جمعہ، 23 نومبر، 2012

فلیش ڈرائیو کو بطور رام استعمال کریں


فلیش ڈرائیو کو بطور رام ( Ram  )استعمال کریں

ونڈوز سیون کی ایسی بہت ساری خصوصیات ہے جو عام صارفین نہیں جانتے ۔ جب بھی ونڈوز سے ہم  USB Storage  Drive منسلک کرتے ہیں Auto-play Pop Up   ہوتا ہے کیا آپ نے کبھی اس پر غور کیا ہے کہ اس میں کون کون 
سے متبادل نظر آتے ہیں۔آج ہم ان ہی متبادل میں سے ایک کے ذریعے آپ کے سسٹم کی رفتار بڑھانے کا طریقہ بتانے جا رہے ہیں۔ ہو سکتا ہے کافی احباب اس طریقے کو جانتے ہوں لیکن جو ہماری طرح طفل مکتب ہیں ان کے لیے یہ بہت ہی کارگر نسخہ ثابت ہ سکتا ہے۔  ہم درج ذیل تصویر میں آپ کو  ظاہر ہونے والا  Pop Up  دکھاتے ہیں ۔


جی ہاں آپ نے بالکل صحیح اندازہ قائم کیا ہمارا اشارہ   Speed Up My System  کی طرف ہی تھا ۔ ونڈوز 7 مین یہ آپشن موجود ہے اور تقریباً دو سال سے 7 کا استعمال کرتے ہوئے بھی ہماری نظر اس آپشن کی طرف نہیں گئی تھی۔ اس آپشن کے ذریعے ہم اپنی ونڈوز کی رفتار کو بڑھانے کی کشش کرینگے۔
اس کے لیے دو چیزیں ضروری ہے ۔ 

ونڈوز 7 اور compatible  فلاش ڈرائیو 

آئیے ہم طریقہ بتاتے ہیں بعض اوقات پاپ اپ ظاہرنہیں ہوتا ہے ایسی صورت میں My computers  پر کلک کیجیے ۔اس کے بعد آپ کی فلیش درائیو پر Right Click    کیجیے


 اور اس کے بعد آپ کو   Properties پر کلک کرنا ہے ۔ پراپرٹیس پر کلک کرنے کے بعدآپ کے اسکرین پر کچھ اس طرح ونڈو ظاہر ہوگی ۔ 

اب اس ونڈو میں Ready boost  پر کلک کیجیے ۔ آپ کو درج ذیل نظر آئیگا۔



ظاہر ہونے والے متبادل میں سے کسی ایک کا انتخاب کیجیے۔ ونڈوز آپ کی فلیش ڈرائیو کے حجم کے مطابق مختص حجم تجویز کرتا ہے اب  Ok  پر کلک کریں اور آپ اپنے سسٹم کی رفتار کا مشاہدہ کریں۔


ونڈوز 7 کی رفتار میں اضافہ کرنے کے تعلق سے مزید ایک اور مضمون آپ یہاں   دیکھ  سکتے ہیں۔


2 تبصرے:

  1. salam'
    sir post achhi hay.kia ap mera eik masla hal karsaktay hain ?
    main nay window-7 install ki thi mari lcd 19 inch ki hay lahaza jab us ki resolution set karni chahi to option kam hi nahi karrahi thi kia ap batasaktay hain is baray main agar ap jantay hain to bohat mashkoor warna koi baat nahi ALLAH kabhi na kabhi zaroor madad karay ga

    جواب دیںحذف کریں
  2. بھائی آپ ڈرائیورز اپڈیٹ کرنے کی کوشش کریں ، ہو سکتا ہے مسئلے کا حل حاصل ہوجائے۔
    ڈرائیور اپڈیٹ کرنے کے لیے SlimDrivers نامی کافی اچھا سوفٹ ویئر مفت ملتا ہے۔

    جواب دیںحذف کریں

غیر اخلاقی و مضمون سے مناسبت نہ رکھنےوالے تبصرے حذف کر دیے جاتے ہیں۔ اسی طرح ذاتیات پر تنقید و نظریاتی اختلافات کی بناء پر انتہا پسندی والے تبصرے بھی شامل نہیں کئے جائیں گے۔