ہفتہ، 25 فروری، 2012

Two Best Chrome extensions


Extensions  کروم کے لئے دو بہترین
انٹر نیٹ سر فنگ کے دوران ہم محسوس کرتے ہے کہ کچھ ویب سائتس بہت جلدی کھل جاتی ہے اور کچھ ویب سائٹس کو اوپن
کرنے کے لئے ہمارا براوزر کچھوے کی چال چلتا ہوا نظر آتا ہے۔
ایسا کیوں ہوتا ہے ؟
در اصل جو صفحہ ہم اوپن کرتے ہیں وہاں پر صرف ایک سرور کام نہیں کرتا ہے بلکہ بہت سارے سرور کے اجزأ موجود ہوتے ہیں ۔ جب ہم کسی صفحے پر کلک کرتے ہیں تو ان تمام سرور سے تعلّق قائم کیا جاتا ہے اور پھر ہمارا پیج لوڈ ہونا شروع ہوتا ہے۔ اب اگر ان سرورس میں سے کوئی سرور سست رفتاری سے کام کر رہا ہو تو ہمارا براوزر بھی سست چلتا دکھائی دیتا ہے۔
اور خاص طور سے اگر جو صفحہ ہم کھول رہے ہیں اگر اس صفحہ میں فلیاش کا استعمال کیا گیا ہو تو صفحہ کا حجم بڑھ جاتا ہے اور ہمارے براوزر کی رفتار متاثّر ہوتی ہے۔
اشتہارات کے اس دور میں شاید ہی کوئی ویب سائٹ ایسی ہو جہاں ہمیں اشتہار نظر نہیں آتا ہو۔ یہ اشتہار ات دوسرے سرور سےمنسلک ہوتے ہیں اور اگر ان میں  فلیاش موجود  ہو تو  وہ نو صرف آپ کا ڈاٹا استومال کرتے ہیں بلکہ آپ کے براوزنگ رفتار کو بھی کم کر دیتے ہیں۔اگر ان اشتہارات اور فلیاش کو بند کردیا جائے تو ااپ کی براوزنگ کی رفتار بڑھ جاتی ہے اور کام میں بھی کسی قسم کی مداخلت نہیں ہوتی۔
کروم استور میں اسی مقسد کو سامنے رکھتے ہوئے

فلیاش بلاک
Pulpit rock



نامی ایکس ٹینشن موجود ہے جس کے ذریعے آپ ضیر ضروری اشتہارات اور فلیاش سے چھٹکارا حاصل کر سکتے ہیں۔
فلیاش بلاک سے آپکے براوزر میں کھلنے والے سبھی فلیاش بند ہو جاتے ہیں لیکن ایک اچھّی سہولت یہ ہیکہ آپ جب چاہے فلیاش کو ڈبل کلک کر کے شروع کر سکتے ہو۔



کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

غیر اخلاقی و مضمون سے مناسبت نہ رکھنےوالے تبصرے حذف کر دیے جاتے ہیں۔ اسی طرح ذاتیات پر تنقید و نظریاتی اختلافات کی بناء پر انتہا پسندی والے تبصرے بھی شامل نہیں کئے جائیں گے۔